jagochkaniner

Alla inlägg under oktober 2013

Av Towa Nero - 31 oktober 2013 14:27

Tjo alla idag har jag varit en liten fåraherde. Min mormor och morfar har 12 Busiga och söta får, men egentligen så har dem bara 3 får men dem andra 9 fåren är deras grannes! Det är alltså 11 får och 1 liten bagge han är bara 6 månader. I detta inlägget blev det många siffror hihi. Ha det bäst!
xoxo Towa

Av Towa Nero - 31 oktober 2013 08:02

Tjo gullepluttar. Har precis vaknat! Sitter nu och bloggar och chattar med min kompis Maja på min iPhone. Idag är det halloween läskigt men roligt! Jag är inte en sån person som gillar att gå runt och säga bus eller godis på halloween men den här gången ska jag och min bästis Tove klä ut oss till läskiga figurer och skrämma alla ungar som går för bi kul!! Ha det bäst. Puss och kram
Xoxo Towa

Av Towa Nero - 30 oktober 2013 15:06

Hej älsklingar! Just nu tittar jag på tv:e hos mormor och morfar och naturligtvis så bloggar jag. Ska sova över hos mormor och morfar tills imorgon så jag kommer att blogga lite då och då! Ha det bäst. Följ mig på instagram och kommentera eller ställ frågor här på min blogg.
xoxo Towa

Av Towa Nero - 30 oktober 2013 08:36

Tjo babes!=) igår var jag ju i Växjö och shoppade så i detta inlägget tänkte jag visa några bilder på dem saker jag har köpt. Det blev typ bara smink och två bar öronhengen, men jag ska åka in till Växjö på fredag och shoppa lite och då kommer jag nog att shoppa kläder hoppas jag.
Xoxo Towa

Av Towa Nero - 28 oktober 2013 07:44

Tjo babes! Vaknade vid sju idag OMG och jag har liksom Höstlov. Just nu bloggar jag och titta på tv:e har tråkigt! Fast imorgon blir det att dra till Växjö för att shoppa loss. Ha det bäst!
xoxo Towa

Av Towa Nero - 25 oktober 2013 12:07

Tjo älsklingar!=) är nu på slöjden och om några timmar blir det Höstlov. Puss på er!
xoxo Towa

=)

Av Towa Nero - 22 oktober 2013 20:22

Tjo babes! Som ni ser så har jag inte bloggat så mycket men om ni vill så kan ni följa mig på instagram. Jag heter: towatowiz
På kik heter jag: towaluice
Och på ask.fm heter jag: towiis
Dagen igår var helt crasy! Jag hade verkligen otur med allt! Men dagen idag har vart helt okej. Just nu kollar jag på ett pogram på kanal 3 som heter sommartider. Nästa vecka blir det höstlovet jippi=) ha det bäst!
XoXo Towa

Av Towa Nero - 20 oktober 2013 16:11

Tjo! Min helg har varit att man har chillat en hel del övat läxorna, varit med Sixten, varit på dop och bara chillat!=) just nu tittar jag på min brossa när han tränar innebandy kul och se. Ikväll blir det att titta på solsidan och party ska bli skoj! Ha det fett bäst alla sötnosar där ute.
Xoxo Towa

Presentation


Hej alla Bloggisar!:-) I denna bloggen kommer ni få veta en hel del om kaniner och om mig och mitt liv. Jag hoppas verkligen att ni kommer att följa min blogg och gilla den!
XOXO Towa

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards